Wat doen met klachten?

Versie 0.1
Deze pagina werd het laatst bijgewerkt op 12/02/2023.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ydolo.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Icoon gratis levering | YDOLO - Echt gezonde voeding, snacks & supplementen voor honden & katten

Gratis bezorging vanaf € 49,95

Uw bestelling wordt gratis bezorgd bij bestelbedragen hoger dan € 49,95

Icoon snelle levering | YDOLO - Echt gezonde voeding, snacks & supplementen voor honden & katten

voor 16 u, vandaag verzonden

Besteld voor 16.00u? Dan wordt uw bestelling vandaag verzonden

Icoon veilige betaling | YDOLO - Echt gezonde voeding, snacks & supplementen voor honden & katten

Betaal veilig online

Betaal met een gerust hart online in onze veilige Mollie betaalomgeving

Icoon advies | YDOLO - Echt gezonde voeding, snacks & supplementen voor honden & katten

Gratis professioneel advies

Heeft u vragen of info? Wij zijn steeds bereikbaar op +32(0) 56 25 40 82

Close popup

Blijf op de hoogte

Schrijf je in op de nieuwsbrief van YDOLO! We houden je op de hoogte van (exclusieve) kortingen, de nieuwste items en nog veel meer!

    Inschrijven