Wat doen met klachten?

Versie 0.1
Deze pagina werd het laatst bijgewerkt op 12/02/2023.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ydolo.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Icoon gratis levering | YDOLO - Echt gezonde voeding, snacks & supplementen voor honden & katten

Gratis bezorging vanaf € 49,95

Uw bestelling wordt gratis bezorgd bij bestelbedragen hoger dan € 49,95

Icoon snelle levering | YDOLO - Echt gezonde voeding, snacks & supplementen voor honden & katten

voor 16 u, vandaag verzonden

Besteld voor 16.00u? Dan wordt uw bestelling vandaag verzonden

Icoon veilige betaling | YDOLO - Echt gezonde voeding, snacks & supplementen voor honden & katten

Betaal veilig online

Betaal met een gerust hart online in onze veilige Mollie betaalomgeving

Icoon advies | YDOLO - Echt gezonde voeding, snacks & supplementen voor honden & katten

Gratis professioneel advies

Heeft u vragen of info? Wij zijn steeds bereikbaar op +32(0) 56 25 40 82